Drzwi otwarte!!! ZAPRASZAMY!!!
2023-03-01
Harmonogram pokzów w ramach "Drzwi otwartych":
Imię i Nazwisko |
Nazwa zajęć: |
Sugerowana sala: |
Ewentualne uwagi: |
Monika Kotula Marta Sobczak |
Prawa czy lewa półkula? Jak pracuje nasz mózg |
Korytarz przy gabinecie psychologicznym |
Nowe skrzydło I piętro |
Jolanta Staszczyńska |
Zajęcia plastyczno-techniczne "Zwierzątka z balonów" |
37 |
- |
Małgorzata Maryniak |
Zajęcia plastyczne z origami i kreatywne zabawy z wykorzystaniem klocków konstrukcyjnych. |
109 |
|
Balbina Paroboczy |
Figurki z tekturki. Zajęcia plastyczno-techniczne. |
38 |
|
Martyna Zawadzka, Julianna Grobelny |
Zajęcia plastyczne z elementami sensoryki - malowanie farbami na soli. |
Sala świetlicowa. |
|
Jolanta Dzieruk |
zajęcia plastyczne |
27 |
pokaz tańca – s. 22 |
Grażyna Schneider |
Wraz z uczniami klas ósmych przygotujemy pokaz pierwszej pomocy |
107 |
|
Magdalena Prostak |
plastyczne |
17 |
- |
Irena Mencel |
Magiczne eksperymenty dla dzieci |
40 |
|
Justyna Kokoszka |
Prezentacja biblioteki szkolnej, wystawka podręczników dla klasy 1. |
208 |
- |
Urszula Dobosz |
Wycinanki interaktywne, gry planszowe. |
Sala świetlicowa. |
|
Joanna Zembolt |
Zajęcia plastyczne "Twórczy recykling" |
Sala świetlicowa. |
|
Arkadiusz Kołosiński |
Koordynacja zajęć świetlicowych, udzielanie informacji rodzicom na temat funkcjonowania świetlicy. |
Sala świetlicowa. |
|
Wioletta Wojtowicz |
Zajęcia plastyczne |
27 |
|
Radosław Gąszcz Magdalena Prostak Katarzyna Wrzaszczak |
Zajęcia plastyczne |
16 |
|
Małgorzata Tamborska Iwona Głowacka |
zajęcia plastyczne i konstrukcyjne |
28 |
|
Magdalena Kamińska |
Mały wolontariat - niech rozkwita dobro |
36 |
Nowe skrzydło III piętro |
Jakub Bednarek |
Wf - zajęcia sportowe ( stacje rekreacyjne) na których dzieci będą poprzez wykonanie zadań sportowych zbierać punkty |
22 |
|
Katarzyna Hawryluk |
Codzienna gimnastyka buzi i języja - profilaktyka i terapia logopedyczna. |
25 |
|
Jadwiga Majsnerowska |
robienie zdjęć |
wszystkie |
|
Paulina Piskorek |
Zabawy edukacyjne - rozwijające grafomotorykę, percepcję wzrokową, koncentrację uwagi. |
106 |